سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

مرد ها نخوانند..........................

خیلی وقت بود پست خنده دار ننوشته بودم گفتم اینو بنویسم

 

1- مردان خوب، زشت هستند.

2- مردان خوش قیافه، خوب نیستند.

3- مردان خوب و خوش قیافه به جنس موافق تمایل دارند.

4- مردان خوب، خوش قیافه و علاقمند به جنس مخالف، متاهل هستند.

5- مردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی خوبند، پولدار نیستند.

6- مـردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی پولدار و خوبند،

تصور می کنـنـد مـا بـه دنبال مال آنها هستیم.

7- مردان خوش قیافه و بی پول، بدنبال پول ما هستند.

8- مردان خـوش قـیافه،که آنچنان خوب نیستند و تا حدی به جنس مخالف علاقمندند،

تصور نمیکنند که ما به اندازه کافی زیبا هستیم. 

 

با عذر خواهی از مردان که با دیدن عنوان تیتر باز هم تا اینجا خواندن

نظرات 2 + ارسال نظر
غیاث الدین چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 15:44

این چه قالبیه برادر من؟ پدر آدم در میاد برا خوندن مطلب!

منتظر بودم امر بفرمایید عوضش کنم

حسام چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 19:44 http://DARALMAJANIN.BLOGSKY.COM

سلام وحید جون
از وبلاگ فقر مغز اومدم
مرسی که بهم سر زدی

اون جمله هم یعنی مسئولیتی گردن مجنون ها نیست
و نباید جواب گو باشند

راستی وحید جون خوب مردا را کوبیدیا
خوبه که من دیوونم و نمیفهمم

نه بابا اگه پستای قدیم رو میخوندی میفهمیدی تهدید به مرگ شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد