سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

همچنان بی عنوان!!!..............................................

 

…..,””””.…””””.
……/…./…|….|
……./…./..|….|
……../…./.|….|
…__.-;…./|….|
..;…/…/__`…{
…/…/..(..`/…|
…\/_\/_/…/…|
…|………/…./|
….|…-’…\.’….)
…../…..`…..\
……|……….|
……|……….| 

یه درصدم فکر نکنید جنبه سیاسی داره ها برا خندست 

بی خود نوشت۱:اگه یه معلم دیگه بگه با فلانی نسبتی داری هم خودم هم معلمرو میکشم  

بی خود نوشت۲:به قول یکی از معلما بعضی ها رو اینقدر باباشون از بچه گی مسافرت نبرده عقده ای شدن و سفرای استانی میرن 

بی خود نوشت۳:مدرسه ها قشنگ بچه خر میکنه میگه اگه ازتون راضی بودیم میبریمتون کیش؟!؟! 

بی خود نوشت۴: دلم واسه تابستون تنگ شده  

بی خود نوشت۵:برا فردا ۲ تن مشق دارم برا همین میرم تا وبلاگم فیلتر نشده

نظرات 4 + ارسال نظر
RaSo0l شنبه 3 مهر 1389 ساعت 17:10 http://1man.blogsky.com

زنده باد حذب ِ صورتی
راستی وحید ! با فلانی نسبتی داری ؟
منم دلم تنگ شده !! غصه نخور

MyTheme شنبه 3 مهر 1389 ساعت 17:33 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

جون من ۳ بار اینو زدی !؟!؟!؟!؟!؟!

علی اکبر یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 16:01 http://hamshahridastan.blogsky.com

سلام
چطوری؟
مدرسه خوش میگذره .. مشقات و نوشتی یا نه .؟
حالا پارتی بازی کردی یا پارتی بازی کردن که رفتی مدرسه .. نمی خوای بگی اشنای کی هستی؟

اگه کیش رفتی سلام ما رو هم به حبیب کاسه ساز تو میدون کیش برسون .. اگه تا الان زنده مونده باشه ..

موفق باشی

خوبم تو چطوری
نه نمیگذره..مشقامم ننوشتم
پارتی بازی نبود خرخونی کردم
معلوم نیست چون امروز اعصابشونو خورد کردیم

شازده کوچولو یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 17:27 http://lepetitprince.blogsky.com

میگم وحید خیلی فامیلت برام آشناست، دادشت قبلا اینجا درس نمیخونده؟
وای نگو تو رو خدا! تابستون چیه با این زمین شما آدم روش جزغاله میشه!
* جرغاله همینجوری نوشته میشد دیگه، نه؟

نه داداشم که نبوده
تو گرما هم به راحتی زندگی میکنیم
به امید خدا من خودم دیکتم در حد ۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد