سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

روز شماری تا بای بای

اقا من تا اطلاع ثانوی باید درس بخونم و کمتر میتونم سر بزنم اخه دیگه باید از اول راهنمایی درس بخونم تا کنکور قبول بشم شماره تلفن من .......0935(یه علت شعونات اخلاقی و سست نشدن پایه های اسلام سانسور شده:دی) 

 

ولی نگران نباشید تا اول مهر درست 9 روز مونده 

بی خود نوشت1:از امروز روز شمار مانده به مدارس رو شروع میکنم 

بی خود نوشت2:می دونستید من باید در ان واحد 2 تا مدرسه باشم 

 بی خود نوشت3:به خدا شوخی نمی کنم شاید چند روز دیگه یه پست دربارش نوشتم:دی 

بی خود نوشت4:چقدر بی خود نوشت نوشتما D:

نظرات 4 + ارسال نظر
RaSo0l دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 22:32 http://1man.blogsky.com

جدیدا از اول راهنمایی برای کنکور می خونن ؟ زشته بابا ! خجالت بکش !
من واسه کنکورم دقیقا سه روز قبلش شروع کردم !
آبرو پسرا رو نبر

بابا باشه اصلا من شکر خوردم
برا شب کنکورم درس نمی خونم خوبه

غیاث الدین سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 09:02 http://mankade.blogsky.com

بابا دانش آموز کوشا! آقا سه دقیقه قبل از کنکور هم کفایت می کنه ها!

چه عجب از این ورا
اقا من اصلا میزارم برا تو راه رفتن به جلسه میخونم البته اگه اجازه بدی

میم از نوع مذکر چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 23:05 http://gfnadaram.blogsky

آی گفتی داغ دلمونو تازه کردی
تا بدبخت شدن کمتر از دو هفته باقیست

:) دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 14:32

منظورت از اوله دبیرستانه دیگه؟‌چه سن خودتو آوردی پایین!!! :دی

ها چه ربطی داره با پستم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد