سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

مبارکه مبارکه اومدنم تو زندگی مبارکه............................

امروز تولدم   

ولی خیلی مزخرفه  

نه مهمونی  

نه کیکی  

نه کادویی 

تازشم مجبورم تنها باشم تولد از این مزخرف تر نمیشه نه 

بی خود نوشت۱:هرکی کیک میخواد اول باید کادو بده 

بی خود نوشت۲:یه خوانندس تازه کفشش کردم اسمش جاستین بیبر ولی لینکشو نمیذارم دانلود کنید که 

بی خود نوشت۳: فرصت باقی مانده ......۲......۳  

بی خود نوشت4:اقا تبلیغ دار شدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
:) دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 14:27

تولد تولد تولدت مبارک، مبارک مبارک تولدت مبارک...
من کیک میخوام کادو هم میدیم البته وقتی برگشتیم! کیک واسه من بذار کنااار
مقشاتو ننوشتی هنووووز؟ :)))
آقا مبارکه تبلیغ داریت! شیرینی بده! :دی
داداش جان تولدت مبارک
واست بهترینای بهترینا رو آرزو میکنم.

خدا شفات بده خواهر خل و دیوانه ی من

یخمک دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 22:08 http://pizuri.blogsky.com

صداشو در نیار خیلی خواننده خزیه این جاستین :-"
تولدتم مبارک :دی

کجاش خزه
ممنون ولی کادوم چی شد؟؟؟؟؟؟؟

حسام دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 22:43 http://daralmajanin.blogsky.com

زیبا ترین سالها ، ماه ها ، روزها ، ساعت و ثانیه ها را برات آرزو می کنم
با مهمونا چیکار کردی؟
رفتن

ممنون خیلی خیلی
نه بابا مهمونا مثل بختک چسبیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد