سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

اخرین روز تابستان ۱۳۸۹..........................................

اقایون وخانوما امروز روز اخر تابستونه و از فردا باید ساعت ۶ از خواب بیدار شیم که این از همش بد تره :nea:  

بی خود نوشت۱:رفم سلمونی و موهای :nishdokhtar:نازنینمو زدم  :cray:کلمم مثل این شکلکست 

بی خود نوشت۲:مهمونا رفتن ولی گفتن باز شب بر میگردن :dash1: مهمون از این تلپ تر وجود نداره

بی خود نوشت۳:این چه وعضشه که تو تابستون هم مشق میدن خب ادم نمیتونه بنویسه :mail1: اخرشم میگن چرا کارنمت شده این :rtfm: 

بی خود نوشت۴:امید وارم اخرین روز تابستان ۱۳۸۹ به شما خوش بگذره  چون میدونم به من خوش نمیگذره !!!!!

چاکریم :hi: 


 بی خود نوشت بعد نوشت:اقا ساعتا رو کشیدن جلو گفتم یه اعلامی کرده باشم

وقتی همه خواب بودن..............................................

اقا کاری نداشتم گفتم فقط بگم ۱ روز دیگر  :cray: تا مدارس

بی خود نوشت۱:هنوز مهمانان نرفتن ولی الان خوابن :lazy: منم از فرضت استفاده کردم :gamer1:

بی خود نوشت۲:خیلی چیزا بود می خواستم بنویسم ولی از ذهنم پرید :confused:

بی خود نوشت۳:از همه کسانی که تولدمو تبریک گفتن ممنون :give_rose: اینم از طرف من 

بی خود نوشت۴:ایول دیگه این تبلیغم سیاسی میاد (البته بعضی وقتا)

بی خود نوشت۵:اقا فیلم قهوه تلخ رو حمایت کنید  Yahoo Hidden Smileys-18 

بی خود نوشت۶:من میرم چون هم یکی بیدار شد هم اگه ادامه بدم میرم اوین :victory: 


 بی خود نوشت بعدا نوشته شده:در ضمن قالبو عوض کردم یه تنوعی بشه همین جوری

السلام و علیکم و رحمت ا.. و برکاتو..............................

اقا قراره واسمون مهمون بیاد   

.

اخه مهمون نیست که زلزلست  

.

اصلا مگه میشه مهمون شب خونه ادم بمونه  

مهمون میگن مثل گل ولی گلم خوار داره دیگه(اینا از گل گذشتن فقط خوارن) :skull:

 

بی خود نوشت۱:اگه ۲ یا ۳ روز نبودم بدونید واسه مهمونه 

بی خود نوشت۲:بازم   چون شدتش زیاده 

بی خود نوشت۳:این بی خود ترین تولد سالم بود و اصلا خوش نگذشت اخر زد حال بود 

بی خود نوشت۴:این مهمونم از همش زد حال تر :dash1: 

بی خود نوشت۵:فکر کنم تا مهمونامون برن من این شکلی شم :hang3:

مبارکه مبارکه اومدنم تو زندگی مبارکه............................

امروز تولدم   

ولی خیلی مزخرفه  

نه مهمونی  

نه کیکی  

نه کادویی 

تازشم مجبورم تنها باشم تولد از این مزخرف تر نمیشه نه 

بی خود نوشت۱:هرکی کیک میخواد اول باید کادو بده 

بی خود نوشت۲:یه خوانندس تازه کفشش کردم اسمش جاستین بیبر ولی لینکشو نمیذارم دانلود کنید که 

بی خود نوشت۳: فرصت باقی مانده ......۲......۳  

بی خود نوشت4:اقا تبلیغ دار شدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

اه چه کوتاه است.................................................

اقا من نخوام اپ کنم باید کی رو ببینم خب مخ یاری نمیده دیگه

بی خود نوشت1: 4 روز دیگه 

بی خود نوشت2:اقا این کامپیوتر من یخته هنگ بود اگه دیر جوابتونو دادم بُبُخشید 

بی خود نوشت3:حالم بده احوالم بده مزخرفامو گوش نده:دی 

بی خود نوشت4:نمیدونم پستم چه ربطی با عنوان داشت؟

بی خود نوشت5:دیگه بستونه برید خونه هاتون