سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

وقتی همه خواب بودن..............................................

اقا کاری نداشتم گفتم فقط بگم ۱ روز دیگر  :cray: تا مدارس

بی خود نوشت۱:هنوز مهمانان نرفتن ولی الان خوابن :lazy: منم از فرضت استفاده کردم :gamer1:

بی خود نوشت۲:خیلی چیزا بود می خواستم بنویسم ولی از ذهنم پرید :confused:

بی خود نوشت۳:از همه کسانی که تولدمو تبریک گفتن ممنون :give_rose: اینم از طرف من 

بی خود نوشت۴:ایول دیگه این تبلیغم سیاسی میاد (البته بعضی وقتا)

بی خود نوشت۵:اقا فیلم قهوه تلخ رو حمایت کنید  Yahoo Hidden Smileys-18 

بی خود نوشت۶:من میرم چون هم یکی بیدار شد هم اگه ادامه بدم میرم اوین :victory: 


 بی خود نوشت بعدا نوشته شده:در ضمن قالبو عوض کردم یه تنوعی بشه همین جوری

نظرات 6 + ارسال نظر
علی اکبر سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 19:53 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوب بخوابی ... صورتت باد کرده بسه دیگه ...
تولدت هم مبارک باشه ...
حمایت میکنیم...
موفق باشی
بگیر بخواب

خوبم مرسی
ممنون
به خمایتتون ادامه بدین
خوابم نمیاد
بای بای:دی

ساناز سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 21:23 http://www.goldokhtar.sepehrblog.ir

سلام دوست عزیز
خوشحال می شوم اگر به وبلاگ من هم سر بزنید.
وبلاگ من بر خلاف دیگر وبلاگ ها مطالب کم اما بکر و تازه ای دارد.
می توانید کلیپ های انیمیشن بسیار زیبا و از کمپانی های معروف را بطور آنلاین مشاهده کنید و یا مقالات و خلاصه کتب گوناگون را بخوانید.
اشعار زیبایی که سروده ی استاد هاشم شکوهی است مطالعه فرمایید و آهنگ های آرامش بخش و مشهور این عرصه را دانلود کنید.
داشت یادم می رفت:
مطالب آرامش بخش و سیاحتی و هنری را بصورت پاورپینت شده دانلود کنید و لذت ببرید.
در وبلاگم منتظرتان هستم
در ضمن در صورتیکه علاقه مند هستید می توانم وبلاگ شما را لینک کنم که مستلزم کسب اجازه ی شما و تعیین اسم برای لینک وبلاگتان می باشد و لازم به ذکر است که شما مختارید مرا لینک کنید یا نه و هیچ اجباری از این حیث وجود ندارد.این درخواست تنها جهت قرار دادن تسهیلات برای کاربران وبلاگم است تا بتوانند به راحتی وبلاگ مورد علاقه شان را بیابند.
از اینکه وقت خود را به من دادید متشکرم.
پیروز و سربلند باشید
بدرود

اووووه چه بلند خلاصشو میشه برفستی:دی

مهدی سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 21:58 http://www.gift8810.blogsky.com/1388/11/13/post-63/

سلام برای دریافت روزانه یوزرنیم و پسورد NOD32 در این گروه عضو شوید. به این وسیله دیگر نیاز نیست هر روز وفتتون را برای پیدا کردن Username و Password تلف کنید.

من کجا دنبال یوزرنیم و پسورد بودم که حالا بخوام

علی اکبر چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 00:35 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟
من هنوز هم دارم حمایت میکنم...
گیریم که با قشر جوان هم یه کاری می کنن .. خوب قشر جوان و پیر و تحصیل کرده و بی شواد و ... نداره که ... داره؟

خوبم تو چطوری
نه نداره حق با شماست

le petit prince چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 10:40 http://lepetitprince.blogsky.com

سلااااااام! من اومدم
میگم تو این آیکن خوشکلا رو از کجا میاری منم میخوام!
راستی گفتی مدارس داره شروع میشه! اینقده کیف کردم دیگه ترم یکی نیستم!!

علیک سلام خوش اومدی
برات میام لینکشو تو وبلاگت میزارم
تو عجیب ترین و تنها ادمی هستی که از شروع مدرسه خوشحاله

ساناز دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 10:16 http://goldokhtar.sepehrblog.ir/extra-2966.html

اینجانب مفتخرم شما دوست عزیز را با این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم آشناکنم.
دانلود رایگان نرم افزارهای ویژه به انضمام آموزش جامع و کاملا فارسی استفاده از آن که بصورت فایل
pdf
شده قابل دریافت می باشد.
این خدمات مخصوص کاربران عضو طراحی شده است.
با تشکر از توجه شما دوست گرامی.
بدرود

ولی من مفتخر نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد