سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

سرزمین عشق

مدرسه مدرسه مدرسه ها وا شده روی بدبختی ها!!!

اخراج...................

داستان علی کریمی رو که شنیدید اخراج شده 

امروز تو رادیو بحسش بود  

ما که نفهمیدیم به خاطر دستبند بود یا روز خواری  

بعد هرکی فهمید مشکل اخلاقی تو اینا یعنی چی نظر بده 

چون من که حسابی گیج شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
RaSo0l پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 18:01 http://1man.blogsky.com

من که میگم نه دستبند بوده ، نه روزه خواری !! به خاطر اینه که نمیتونه مثل خیلیا جلو زبونش رو بگیره و از کادر فنی و پرسنل تشکر کنه !!!

خب حقش رو میخواسته

غیاث الدین جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 21:03 http://mankade.blogsky.com

لینک شدی عزیز!
بحث دستبند که نیست به نظر من. به نظر من بحث انتقادات از مدیریته که همین اواخرم گیر داده بود، این قضیه روزه خواری هم بهانه داد دستشون

نکته: خاطر درسته نه "خواطر"!

خب حالا دیکتم ضعیفه لو نده
در زمن بخواطر اینه که حرف زور قبول نمیکنه

elahehnamdar جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 20:42

سلام، مبارزه با فساد نباید با ملاحظات سیاسی صورت گیرد.

elahehnamdar جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 20:42

سلام، مبارزه با فساد نباید با ملاحظات سیاسی صورت گیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد